úterý 3. února 2015

PROTEINOVÁ ČOKOPĚNA Z TOFU



Po delší době mám pro vás zase jeden řádně sepsaný recept na takovou sladkou proteinovou tečku :) Původně jsem chtěla tvořit proteinové tyčinky. Ale vznikla z toho spíš taková čokopěna, která chutnala tak božsky, že už mi přišlo škoda nějak dál experimentovat a něco tam navíc přidávat. Tak jsem to nechala takto a myslím, že to tomu vůbec neuškodilo! Vůbec se nebojte použitých surovin a jejich kombinace. Vážně to za to stojí! :)


Budete potřebovat:

1 balení tofu natural
100g ztuhlého kokosového mléka
2 odměrky čokoládového proteinu (já mám aktuálně TENTO nový z Aktinu)
10g kakaa
30g vloček
sladidlo (stévie, med, agáve, cukr nebo nějaké jiné třeba i bezkalorické sladidlo)


Postup přípravy:
Jednoduše - vše hoďte do mixéru a umixujte. Dle chuti případně doslaďte. Podávat můžete například s ovocem v košíčcích jako já :)





8 komentářů:

  1. Můžu se zeptat jak ti chutná tento protein? uvažuji, že taky pořídím, děkuji :) a recept určitě vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  2. jee, mňam, něco podobného jsem si dělala ze silken tofu (co se u nás z nějakého důvodu neprodává, nebo jsem ho ještě neviděla :D) a bylo to moc dobré ;) akorát to teda nevypadalo tak dobře jako to tvoje :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tofu natural se musí tepelně upravit, jinak je nestravitelné, něco jako syrové luštěniny..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? A já ho jím syrové :) teda kupuju si uzené a potom to s příchtěmi jako chilli nebo bazalka...dávám si ho na chleba místo šunky :D takže ho jím blbě?

      Vymazat
    2. Uzené apod. je naprosto v pořádku jíst bez další úpravy, to už je zpracované ;) vadí jen natural, to samé u tempehu natural :)

      Vymazat
    3. Tofu se vyrábí vařením rozmixované sóji, tak nevím, proč by bylo nestravitelné. Navíc se z něj přece dělají různé pomazánky a omáčky.

      Vymazat
  4. To by ale monika, když tak ráda poučuje druhé o potravinách, mohla vědít:D
    tohle je teda recept s velkým R :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá skvěle. No já se bojím v pečení experimentovat protože vím, jak to pak dopadá :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)