středa 4. září 2013

ČOKOKULIČKY V KOKOSU


 Minule jsem některé z vás možná trochu vyděsila sladkým receptem na kokosový koláč, který v sobě skrýval netradičně bílé fazole. A dnes v tom budu vesele pokračovat dál (já vás prostě přesvědčím, že se těch fazolí nemáte bát!) - tyto čokokuličky je totiž obsahují také, tentokráte však ty červené. No proč si trochu nezavzpomínat na Vánoce a neudělat si takové skorocukroví? :)  S čokoládou, kokosem, pořádnou dávkou bílkovin - zato bez zbytečných cukrů a nezdravých tuků :)



Budete potřebovat:
na cca 20 větších kuliček

1/2 plechovky červených fazolí (140g)
1/2 banánu
20g kakaa
100g jemných ovesných vloček
50g čokoládového proteinu
20g kokosu


Postup přípravy:

Opět naprosto jednoduché - fazole propláchneme, přidáme všechny přísady krom vloček kokosu a umixujeme. Poté už jen zvlášť vmícháme vločky. Z hmoty tvoříme kuličky, které obalíme v kokosu. Já je dělala trošku větší, takže mi jich vzniklo asi 20 :) Pokud nemáte protein nevadí, obejdete se i bez něj - přidejte třeba více kakaa a něco navíc na oslazení - kuličky budou mít akorát ve výsledku méně bílkovin.

Energetické hodnoty:

celkově: 4193Kj (998Kcal), 62g sacharidů, 112,5g bílkovin, 27g tuků
na 1 kuličku: 221Kj (53Kcal), 3,3g sacharidů, 6g bílkovin, 1,4g tuků




14 komentářů:

  1. Vidím, že s těmi fazolemi hodně experimentuješ. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já fazole zbožňuju! Zatím jsem zkoušela sice jen slané recepty, ale určitě mám v plánu fazolové brownies, tvůj kokosový chlebíček a tyhle kuličky taky vypadají lákavě. Já se teď snažím omezit jak maso, tak mléčné výrobky kvůli čistění střev, takže fazole jako zdroj bílkovin jsou naprosto ideální :).

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, ty fazole mě překvapily :) Ale rozhodně to vyzkouším, skutečně mě to hodně zaujalo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle by se mi mohlo povést lépe než fazolové brownies... :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Jaký protein by jsi mi na takovéhle pečení/vaření doporučila? Tenhle recept jsem si dala do oblíbených a mám v plánu jej vyzkoušet :-) Navíc už plánuji jaké zdravé cukroví budu dělat na Vánoce. Nechce se mi zdravou životosprávu totiž porušit ani o nich :-)

    Natt

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě je jedno, jaký použiješ, nemusí to být žádný zvláštní druh ;)

      Vymazat
  8. V tom proteinu je fakt čokoláda nebo je to spíš aroma?

    OdpovědětVymazat
  9. Moni? co bych prosim mohla pouzit misto proteinu? mohla
    bych ho uplne vynechat?

    OdpovědětVymazat
  10. Jupí, příští víkend pořádám mini oslavu, tak aspoň mám další tip na občerstvení. Akorát se trošku bojím těch fazolí. Mně by teda vadit neměly, ale nevím, jak by chutnaly holkám. Jsou tam nějak cítit, nebo ne? :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)