pátek 30. srpna 2013

MÍCHANÁ BANÁNOVO-VANILKOVÁ PALAČINKA

 
Řeknu vám, vymyslet název pro tuto boží snídani nebyla žádná sranda. Ony to totiž měly být lívanečky - výborné banánovo-vanilkové lívanečky. Ale jak už to tak bývá, těsto nějak nevyšlo. A místo toho, abych si kazila páteční ráno bojem s pánvičkou, jsem se z toho rozhodla udělat jinou dobrotu. Nepovedené první tři lívanečky jsem na pánvi pěkně rozmašírovala, nalila na ně zbytek těsta a vytvořila si svou míchanou palačinku. Řeknu vám, ještě lepší než v podobě lívanců! :)
 

 
 
Budete potřebovat:
na 1-2 porce, podle toho, jaký jste jedlík :D

*2 vejce
*1 banán
*4 lžíce ovesných vloček
*1 lžíce vanilkového proteinového prášku (nemusí být)
*špetka vanilky nebo vanilkového extraktu
*asi 50ml mléka
*1 lžička chia semínek (nemusí být)
*olej
 
k tomu dle chuti:
ovoce/kokosové mléko/oříšky/oříškovo-čokoládová pomazánka/...





Postup přípravy:
Banán rozmačkáme a smícháme s rozšlehanými vejci. Přidáme vločky, proteinový prášek a vanilku (já mám aktuálně doma drcené vanilkové lusky, takže jsem použila ty). Nakonec přilijeme mléko a přidáme chia semínka. Celou směs necháme chvilku odstát, aby vločky a semínka pěkně nasákly. Na pánvi si rozpálíme trošku oleje a těsto na ní nalijeme. Chvíli opékáme a poté mícháme, jako bychom připravovali třeba míchaná vajíčka :)

Já to celé pak ještě dozdobila kokosovým mlékem, jahodami a čoko-oříškovou pomazánkou od Alnatury. No lahoda, co si budem povídat :)



14 komentářů:

  1. Tak to určitě zkusím! :) Kolikrát mě ty lívance smažit vážně nebaví a chtěla bych to urychlit...ideální příležitost.

    OdpovědětVymazat
  2. U mě to dopadlo stejně ,když jsem si dělala cuketové lívance a vůbec se to nedařilo ,lepilo se... tak jsem to vše zamíchala a navrch dala PB a bylo to božíí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle se mi stalo, když jsem dělala poprvé banánové lívance :D Tak aspoň se takhle nemusim snažit, aby ta palačinka nějak vypadala :D

    OdpovědětVymazat
  5. že mě tohle tenkrát, když jsem chtěla lívanečky a nějak to nevyšlo, taky nenapadlo - vypadá to skvěle! :) moje směs letěla do záchodu, protože jsem byla úplně naštvaná, jak se od večera těším na takovou dobrou snídani a ona pak nejde obrátit :D zítra to musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super! :) kde kupuješ kokosové mléko? :)

    OdpovědětVymazat
  7. tu jsem dělala poprvé před měsícem a ještě jsem to polila kokosovým mlékem, boží :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zkusím to, vypadá to naprosto dokonale :))))

    OdpovědětVymazat
  9. Dnes se mi stalo úplně to samé s cuketovýma placičkama. Hned jsem si vzpomněla na tebe :-D Nakonec jsem tedy měla míchaná vajíčka s cuketou a sýrem :-D a že to byla dobrota!! Takže ať žije sice nevzhledná, ale jednoduchá delikátní mišmaš pochoutka na všechny způsoby.

    OdpovědětVymazat
  10. tak to k snídani určitě zkusím... díky za typy, chodím sem fakt ráda :)

    OdpovědětVymazat
  11. Můžu se prosím zeptat kde kupuješ chia semínka? :) Jinak máš úžasné recepty a moc jsem si tvůj blog oblíbila:)

    OdpovědětVymazat
  12. Hodně podobné "lívanečky" jsem vytvořila dneska - taky z toho vyšla kaše, ale chutnalo nám i tak :) :)

    OdpovědětVymazat
  13. Dnes jsem tento recept vyzkoušela (s malými úpravami, neboť nevedu vanilku:D) a opravdu to bylo moc dobré!:) Díky!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)