pátek 21. června 2013

OSVĚŽUJÍCÍ SNÍDANĚ: VLOČKOVO-JOGURTOVÁ KAŠE

 Přemýšlíte, co na snídani v horkých ledních dnech? Kaše jsou příliš teplé a jogurt s müsli příliš nudný? Pak určitě zkuste tuhle skvělou, studenou kaši, ve které nechybí jogurt ani vločky. A zbytek si opět můžete přidat dle svých chutí! :)


Budete potřebovat:
 
3 lžíce bílého jogurtu
1 lžíce zakysané smetany
mléko
5 lžic ovesných vloček
1-2 lžíce slunečnicových semínek
skořice
1 lžička medu
banán
jahody
hořká čokoláda


Postup přípravy:
Snídani budeme připravovat den předem - večer smícháme jogurt se zakysanou smetanou, přilijeme od oka trochu mléka (zhruba 100ml) a smícháme s vločkami, slunečnicovými semínky, skořicí a medem. Takto připravenou směs necháme přes noc chladit v ledničce. Do rána nám směs krásně zhoustne, semínka trošku nasají vodu a budou chutnat skvěle :) Pokud se vám bude zdát směs hustá až příliš (což byla v mém případě), přilijte ještě trochu mléka či vody a rozmíchejte. Nakonec nakrájejte ovoce a nahoru nastrouhejte hořkou čokoládu. Fantazii se meze nekladou, takže si nahoru můžete přidat opravdu cokoliv :)



..................................................................................................................................................................................


       FACEBOOK - SKUPINA
          ASK.FM

14 komentářů:

  1. Mňam mňam, tá vypadá luxusne, ako stvorená do týchto sparných dní, díky za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Podle fotky to vypadá dokonale! Já si ve vedech dávám po ránu třeba ovoce, a nebo cereálie se studeným mlékem z lednice, tak jako dnes :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem dělala, jen s pohankovými vločkami :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá moc krásně! :))
    Ale já na to večer určitě zapomenu, jak se znám. :D

    OdpovědětVymazat
  5. já si dělám vločky s jogurtem (a dalšími věcmi na dochucení) odpoledne jako sváču :) jinak mě teplé kaše ani teď nevadí, prostě jsem si zvykla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi teplá kaše nevadí, ale občas mám ráda změnu :)

      Vymazat
  6. Nachystaná! Čeká na mě na zítra!

    OdpovědětVymazat
  7. Jéje,moje oblíbená snídaňovka,a konečně s domácími jahodami (teda spíš s domácí jahodou,u nás na zahrádce je sice jahodový pole ale jahody nikde :D )

    OdpovědětVymazat
  8. Dnes jsem si ji udělala:) mnamka! muzu se zeptat, kolik to ma asi cca kJlů?:) díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, nepočítala jsem to. Záleží i jaké množství všeho použiješ ;) Ale když si to všechno zvášíš, můžeš si to hodit třeba do tabulek (kaloricketabulky.cz) a vypočítat si to. Je to celkem rychlovka ;)

      Vymazat
  9. Tvůj blog mi snad sneslo samo nebe :D snídani mám jako nejoblíbenější jídlo dne, ale nemám čas nic moc připravovat (zvlášť když máme třikrát týdně školu od sedmi). Vymýšlím proto všechno možné, co bych mohla udělat přes noc nebo co nejrychleji ráno a tohle vypadá naprosto božsky! ♥
    Nikol (readeatandlive.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)