středa 6. února 2013

BROKOLICOVÝ KRÉM S KRŮTÍM MASEM, ZDOBENÝ MRKVÍ, OŘECHY A NIVOU

Mnohým se tato kombinace zřejmě bude zdát šílená, ale mě zachutnala a proto se s vámi podělím o recept :) Inspiraci jsem čerpala ze stránek bodyrocku a trochu jsem si to ještě upravila. Tak třeba to inspiruje i vás k objevování nových chutí ;)



 Budete potřebovat:
             (1 porce)
150g brokolice
200ml mléka
100g krůtích prsou
malá mrkev (cca 35g)
10g vlašských ořechů
15g nivy
koření: sůl, pepř muškátový oříšek, koření na kuřecí/krůtí maso
 
na fotce jsou ještě ovesné vločky - dnes jsem je při přípravě nakonec nepoužila - když jsem si toto jídlo připravovala kdysi, potřebovala jse zahustit brokolicový krém, dnes byl hustý dostatečně, takže jsem vločky nepotřebovala ;)

Příprava:
Brokolici rozdělte na malé růžičky a uvařte v mléce. Poté vše rozmixujte ponorným mixérém a měl by vám vzniknout hustší krém (kaše) - pokud by se vám to zdálo moc řídké, můžete ještě povařit a zahustit vločkami. Tento brokolicový krém ochuťte solí, pepřem, popřípadě ještě muškátovým oříškem.
Krůtí maso nakrájejte na nudličky, okořeňte a opečte na pánvi (na trošce oleje nebo na sucho). Brokolicový krém nandejte na talířek, posypte nastrouhanou mrkví, přidejte krůtí maso a na závěr dozbopte vlašskými ořechy a nivou :)
Energetické hodnoty:
  • 1505Kj
  • 36g bílkovin
  • 17,5g sacharidů
  • 14,5g tuků
Komu by chyběla příloha, může přikousnout třeba kousek celozrnného pečiva nebo vymslet jinou zajímavou kombinaci :) Recept jsem objevila už hodně dávno na stránkách bodyrocku a dělala jsem ho na různé způsoby. Co jsem si přidala, je právě ta niva, se kterou mi to zachutnalo. No jak jsem již zmínila, možná to nebude kombinace pro všechny, ale proč občas nezkusit něco nového a zajímavého? Já si rozhodně pochutnala :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)