úterý 9. prosince 2014

OVESNÝ BANÁNOVO - KAKI KOLÁČ


A mám pro vás další receptík na další ovesný koláč! Variace z ovesných vloček a jogurtu mě vážně baví a každý týden vymýšlím
a peču nové (a někdy i 2x v týdnu :D). Takže ano, ačkoliv je teď v plném proudu spíše pečení cukroví (a to mě taky zítra poprvé už čeká), tak já na vás jdu s koláčem. Avšak se zdravým a chutným. A hodně šťavnatým :) Doma se mi válely 3 přezrálé banány
a jedno extra přezrálé kaki. Tak to bylo jasné. Šup s tím do koláče a je hotovo. A díky té kupě ovoce to pak nemusíte ani sladit :) Nám doma chutnal moc a zmizl do druhého dne.



Budete potřebovat:
150g mletých ovesných vloček
50g celozrnné mouky
3/4 hrnku horké vody
150g bílého jogurtu
3 střední zralé banány
1 hodně zralé kaki
2 odměrky vanilkového proteinu (může a nemusí být)
50g vlašských ořechů
plátky mandlí


Postup přípravy:
Vločky smíchejte s celozrnnou moukou. Já se tentokrát rozhodla použít vločky mleté aby celý koláč měl pro změnu trochu jinou konzistenci :) Tuto směs zalijte horkou vodou a promíchejte (dle potřeby vodu můžete přidat, ale radši dejte méně...nemělo by to být příliš řídké). Poté přimíchejte bílý jogurt, rozmačkané banány a kaki. Případně nakonec dle libosti vanilkový protein a oříšky. Nalijte do formy a posypte plátky mandlí. Pečte cca 30 minut na 180 stupňů. Porcujte až studené a skladujte v chladu.


Koláč je opravdu hodně, hodně vláčný - díky jogurtu a ovoci. Klidně můžete použít méně banánů - já bych normálně dala tak 2, ale tentokrát jsem opravdu chtěla spotřebovat vše co bylo třeba spotřebovat. Doporučuji pak uchovávat v lednici a spotřebovat co nejdřív (což by ale snad neměl být problém). Dobrou chuť! ;)


3 komentáře:

  1. Díky moc za recept, vůbec by mě nenapadlo s kaki něco upéct, doposud jsem jedla jen syrové (i se slupkou, což nikdo nechápe :D) A jestli jsi sama recept vymyslela, tak to klobouk dolů! ;) Vážně mě láká jej zkusit a doufám, že přibude brzy další, třeba na nějaké to cukroví :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten vypadá opravdu chutně! díky za recept, určitě ho vyzkouším! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)