pondělí 3. června 2013

SLANÁ POLENTOVÁ KAŠE


Dneska mám pro vás tip na super rychlou, super zdravou a super chutnou večeři (jiné já ani nevařím! :D). V hlavní roli bude polenta, kterou jsem si mimochodem opravdu oblíbila a rychlost její přípravy je pro mé potřeby maximálně vyhovující :)


 
Budete potřebovat:

cca 200ml vody
60-70g polenty
hrášek
kukuřice
šunka
kousek másla
sůl


Postup přípravy:
Vodu osolíme a přivedeme k varu. Přidáme do ní hrášek, kukuřici (já použila mražené, předem lehce propláchnuté) a polentu. Vaříme krátce, dokud polenta nezhoustne v kaši. Nakonec vmícháme kousek másla, nakrájenou šunku (množství dle libosti) a případně ještě dosolíme.


A do 5-10 minut je večeře na stole! No není to skvělé? :)


..................................................................................................................................................................................


       FACEBOOK - SKUPINA
          ASK.FM

16 komentářů:

  1. mnaaam, musim si tu polentu uz koupit)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá krásně a takové rychlovky se vždycky hodí! :) Polentu jsem si takhle dělala se zeleninou, s šunkou jsem ještě nezkoušela...a přidala bych třeba i nastrouhaný sýr, když už, tak už :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho chtěla přidat, ale bohužel doma žádnej sejra nebyl :( :D Jenom uzený tvaroh a ten se mi tam moc nehodil :D

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Se sýrem, oregánem a rajčátky na pánvi. Taky lahoda! :)

      Vymazat
  3. já tu polentu snad v životě neseženu :D jediný co jsem sehnala byl couscous (který je vážně moc dobrý).. připadá mi to jak bramborová kaše :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. polenta je i v tech nejmensich supermarketech Albertu. Za vybornou cenu se daji sehnat i ve zdravych vyzivach,taky je v DMku...

      Vymazat
  4. Polenta je skvělá a univerzální, dá se z ní udělat tolik věcí!

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to skvěle. :) Určitě vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Polentu mam rada,tohle je zajimavy a pritom tak jednoduchy recept! Parada,moc rada ho vyzkousim

    OdpovědětVymazat
  7. tak to je neco pro me, u me vedou jen rychla jidla a tohle by byla skoda nezkusit

    OdpovědětVymazat
  8. Polentu dělám docela často, jak na sladko tak i na slano. Je to mňamka!

    OdpovědětVymazat
  9. Kolik porcí vyjde z tohoto receptu? Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moni, zkus polentovou kaši někdy uvařit napůl ve vodě s mlíkem a kořením, navrch kousek másla a vznikne kaše chuťově lepší, než bramborová ;)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)