čtvrtek 7. února 2013

TORTILLY PLNĚNÉ TUŇÁKEM A ZELENINOU

 Oficiálně přidávám první recept, který už na mém druhém blogu nenajdete. Konkrétně na plněné tortilly, které mohou posloužit jako chutný oběd nebo i večeře. Pokud je nenacpete smaženým kuřetem a majonézou, jako to dělají v některých fastfoodech, rozhodně se nemusíte bát ani o své zdraví či štíhlou linii :) Já zvolila jako náplň tuňáka, trochu krémového sýru a samozřejmě - zeleninu, bez té by to nešlo :)



Budete potřebovat: 
množství na náplň do 4 tortill

135g tuňáka ve vlastní šťávě (pokud možno kousky - ne drť)
100g kukuřice (mražené, konzervované...záleží na vás)
50g cherry rajčat
50g nakládaných okurek
pár listů ledového salátu
50g lučiny v kostce
50g zakysané smetany 12%
10g strouhaného sýra (já použila Mimolete Ball 40%)
sůl, pepř, kapku citrónové šťávy




Postup přípravy:
V misce smíchejte tuňáka, nakrájená cherry rajčátka, okurky a kukuřici. Dle libosti a chuti můžete samozřejmě přidat i další zeleninu. Lučinu rozmíchejte se zakysanou smetanou a nastrouhaným sýrem. Tuto směs pak přidejte ke směsi tuňákové a důkladně promíchejte. Dle chuti osolte, opepřete, případně přidejte citrónovou šťávu. Na jednotlivé tortilly položte listy ledového salátu, na něj vytvořenou směs a zabalte. Aby vám tortilly držely, můžete je dole propíchnout klasickým nebo kovovým párátkem :)


 



Energetické hodnoty:
2 tortilly (2x 40g)  + 1/2 tuňákové směsi

  • 2128Kj (506Kcal)
  • 32g bílkovin
  • 55g sacharidů
  • 17g tuků




................................................................................................................................................................................


               FACEBOOK - STRÁNKA
                  FACEBOOK - SKUPINA
                      FORMSPRING

6 komentářů:

  1. Koukám, že je to úplně ideální oběd! :) A kdyby se tortilla vyměnila za celozrnnou a místo tuňáka dal třeba šmakoun, je to i super véča :) Díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super tip! :))
    Tortilly mám velmi ráda, i když si je dopřávám jen zřídka.
    A nejradši mám čistě zeleninovou náplň s bílým jogurtem. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Včera jsem si zrovna koupila tortilly! :) Vystlala jsem je salátem a náplň jsem vytvořila ze smíchané červené papriky, rajčete a cottage sýra a kuř. masa. Bylo to vynikající. Akorát jsem nikde nemohla najít celozrnnou verzi - dokonce ani v bio potravinách.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je parádní! :)
    Abych pravdu řekla, nikdy jsem tortilu po domácku neměla, asi bych to měla napravit, viď? :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nemáš nějaký ozkoušený recept jak si udělat vlastní těsto na tortilu? protože jsem někde četla, že ty kupované nejsou vůbec zdravé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdysi jsem dělala, ale recept už si nepamatuji. Ale mrkni na internet, tam toho bude plno ;)

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)