neděle 25. října 2015

PODZIMNÍ DÝŇOVÉ LÍVANEČKY



 Není to ani možné, ale po několika týdnech, dokonce i měsících, mám pro vás další recept, který si zaslouží zde být :) Včera jsme naporcovali jednu mega dýni a při zjištění, že jen čtvrtina váží kilo bylo jasné, že tento týden se ponese v duchu dýňového menu :D A začínáme hnedka ráno dýňovými lívanečky ♥ 

 

Budete potřebovat:
          na 2 porce


250g dýňového pyré
2 vejce
30g proteinu (já použila proteinovou směs na palačinky s příchutí javorového sirupu)
70g celozrnné mouky
100ml mléka (já dala sójové)
špetku prášku do pečiva
trošku oleje


Postup přípravy:

Dýňové pyré smíchejte s vejci a mlékem, přidejte protein, mouku a prášek do pečiva. Mělo by vzniknout hustší těsto. Dle chuti oslaďte (pokud nemáte protein, který těsto jinak dochutí, bude to asi třeba). Lívanečky opékejte na pánvi vymaštěné trochou oleje. Z uvedeného množství mi vyšlo 18 lívanečků. Slepovala jsem je džeme a dozdobila dýňovým pyré smíchaným s jogurtem, banánem a plátky mandlí :)



Energetické hodnoty:
     1 porce bez zdobení

  • 1560Kj (371Kcal)
  • 25g bílkovin
  • 40g sacharidů
  • 14g tuků

7 komentářů:

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)