sobota 3. srpna 2013

OVESNO - BANÁNOVÁ PALAČINKA S CHIA SEMÍNKY

 Přeji příjemné sobotní ráno a zároveň vám přináším recept na ideální víkendovou snídani!
Dneska jsem si trošku hrála a vykouzlila tuto krásnou palačinku. Původně se mi do toho moc nechtělo - paplat se s palačinkou, když bych mohla udělat nějakou rychlovku. Ale nakonec jsem překonala svou lenost a dala se do toho. Ani to netrvalo tak dlouho!
A konečně jsem si zase pochutnala pro změnu na něčem trochu jiném než je kaše nebo müsli :)


Budete potřebovat:
     na 1 velkou palačinku

1 vejce + 1 bílek
5 lžic ovesných vloček
1/2 banánu
1/2 lžíce chia semínek
vanilkové aroma
trocha oleje

na zdobení: tvaroh, banán, lesní ovoce, hořká čokoláda, plátky mandlí


Postup přípravy:
Polovinu banánu rozmačkejte klasicky vidličkou a poté smíchejte s jedním celým vejcem a 1 bílkem. Směs důkladně rozšlehejte a poté přisypte vločky a chia semínka (pokud nemáte, nevadí - půjde to i bez nich). Pro zajímavější vůni a chuť můžete přidat i kapku vanilkového aroma. Celou směs pak nalijte na rozpálenou pánev a opékejte. Bude to chtít delší čas, než se palačinka dostatečně opeče z první strany, ale po otočení pak už stačí jenom chvilka a můžete podávat.

Já si palačinku pomazala tvarohem, přidala druhou polovinu banánu, trochu lesního ovoce, ozdobila ještě nasekanou hořkou čokoládou a plátky mandlí. A tak dobrou snídani jsem už teda pěkně dlouho neměla! 






11 komentářů:

  1. No nee, ta vypadá přímo luxusně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem už sice vzhůru, ale tak krásnou palačinku jsem si nevytvořila ... Omlouvá mě snad jen to, že se do hodiny chystám do fitka. Dobrou chuť!

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. to si najde místo v mém snídaňovém repertoáru...kombinace oříšky, 80% čoko a bílý jogurt byla parádní a zasytila mě větší půlka placky :) takže palec nahoru

      Vymazat
  4. Vůbec nevypadá špatně! :))
    I když mám pocit, že všelijakých palačinek a lívanců jsme přežraná, když jsem to s nimi jednu dobu přeháněla, takže teď už budu muset vymyslet jiné snídaně. :D

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá dobře :) ale na zítřek už mám nachystané fazolové Brownies :))

    OdpovědětVymazat
  6. jako pojď mi utřít tu klávesnici od slin! :D dokonalost sama :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak už mám vymyšlenou snídani na zítra! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Právě jsem tuto palačinku s malou obměnou (nahoru bílý jogurt a jahody, plus plátky mandlí a nasekaná čokoláda) dojedla a musím říct, že je to jedna z nej snídaní, co jsem měla. Díky za recept!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)